Thursday, February 16, 2012

exam coming soon !

 Oh yes, memandangkan my next exam is on the 4th of Mac, Ingat okay. 4th of March. Jangan lupe doakan aku! *ajak your pacik macik sekali to doakan me beramai2 or buat semayang hajat beramai-ramai x pon* hehe. Ha dah terlupe pulak nak cakap ape tadi. Tu la suke sangat tokok tambah smpai da terlupe sebenanye ckp pasal ape td. Ha da igt. Memandangkan my next paper will be on the 4th of Mac, which is 2 week lagi kowt,jd sekarang tengah bz dengan a lot of homework..adoii..macam 24 jam is not enough !!(yela,macam mana nak cukup kalau kerja aku asyik melantak tido tiap masa..haha)so,kenalah membaca banyak2 ma !!kalau aku dapat result tinggi nanti,aku inform aww..hahaha..kalau rendah,duk senyap je la an..



p/s : cant wait for PESKO on 29 of february.
p/ss : cant wait for amik my sis result on ___ ok x tw bila..
p/sss : ok.takde pn 'cant wait 4 exam' LOL..ihateexam.sape yang gatal nk bwt exam bagai ni?
p/ssss: u didint know what is PESKO actually right?haha..nanti aku bagitaw
p/sssss :eyh,banyak la plak p/s aku..ok la..babai !nak pergi makan pulak !

No comments:

Post a Comment